Sider

fredag den 6. juli 2012

Anbefaling.

Inspireret af Mette, så vil jeg også gerne komme med en anbefaling.

Vi kender jo sikkert alle sammen HverdagsNadia, Blogsbjerg og StineStregen (som jeg også eeelsker), men hvad med de lidt mindre, men stadig gode blogs?

Jeg vil gerne slå et slag for Casa Rødhætte.


Rødhætte er sjov og Nynne-agtig i sine indlæg. Hun lægger ikke fingrene imellem, og fortæller gerne om hendes nedern chef Tyskeren, kæresten Gråstænkt og hun er ikke bleg for druk-posts fra mobilen. - What's not to like?:oD

Skynd jer over og følg med hos hende!

6 kommentarer:

  1. Årrhh! Det blev jeg glad for at læse :))

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt. - Det gælder jo om at 'give' de gode blogs videre, så andre også kan få glæde af dem.:o)

    SvarSlet
  3. Det er vel forhåbentlig en joke at anbefale den blog som en god blog. Hvad sjovt er der ved at læse det ene negative indlæg efter det andet. Hun skriver kun negative ting om alt og alle. Nynne agtig måske, eller mere ligesom Bitterfissen eller Linda P. Måske meget sjovt med et par sure indlæg, men det er sgu anstrengende at læse i længden om folks personlige problemer med alt og alle.
    Hun har også for vane at slette de kommentarer der stiller spørgsmål ved de ting hun postulerer i bloggen. Hvor er modet blevet af til at tage en rask lille debat med læserne. Hvad er hun mon bange for ? Tåler hendes personlige problemer og holdninger ikke at blive talt om ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da underligt at lukke sådan en svada ud her hos mig.

      Heldigvis er det jo sådan i blog-land, at hvis man synes at en blogger er dårlig/kedelig/for negativ, så kan man bare lade være med at læse dem.

      Det vil jeg hermed anbefale dig at gøre, når du nu ikke bryder dig om hende.:o)

      Slet
  4. Hermed gjort :-) Jeg har ingen problemer med din blog eller de i øvrigt andre fine blogs du også henviser til. Men det er vel tilladt at komme med en kommentar til den blog du anbefaler og forklare hvorfor man ikke synes den er god. Eller er kommentarer kun forbeholdt dem som synes godt om bloggen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig er det tilladt at kommentere - det virkede bare meget massivt, så jeg undrede mig over at du kom med det her (jeg kan fx. ikke svare på hvorfor hun sletter kommentarer).

      Men selvfølgelig er det fint at du kommenterer på mine anbefalinger. - Og bare rolig, jeg sletter kun kommentarer hvis det er reklame for noget, eller hvis det er svinske personangreb (altså sådan rent principielt - indtil videre har jeg kun oplevet reklame!).:o)

      Slet