Sider

mandag den 31. oktober 2011

De første julegaver...

... er nu i hus!
Sammen med min søster begav jeg mig til Field's i dag - pyyyha, jeg er også træt nu.

Til gengæld er de første 7 julegaver nu købt. Noget der undrer mig er, at butikkerne først begynder at indføre "jule-byttemærker" i midten af november?! De sidste maaaange år, har jeg været færdig med alle juleindkøb inden vi ramte 1. december, så det er da lidt underligt, at de nu røver at begrænse det? Anyways, så var ekspedienterne søde, så de noterede den forlængede bytteret på bon'erne.

Er i andre begyndt at tænke på julegaver? Eller foretrækker I at rende storsvedende rundt sammen med 1,5 millioner andre mennesker den 23. december?

1 kommentar:

  1. Wow, hvor er du i god tid.

    Jeg er ikke startet på julegaverne endnu, men jeg ved, hvad min kæreste skal have i julegave.

    Og det er ikke så slemt at være ude og købe julegaver den 23. December. Jeg har gjort det i flere år med mine søskende.

    SvarSlet