Sider

tirsdag den 23. august 2011

Pelle Hvenegaard - hjemme i haven?!

Okay, jeg har haft den mest surrealistiske oplevelse i dag. Må nok hellere starte med at fortælle, at jeg har et kæmpe crush på Pelle Hvenegaard. Jeg synes bare, at han virker så rar (og så er han pæææn)!

Nåmen tilbage til min have. Jeg står nemlig i køkkenet og er ved at lave aftensmad, da hunden pludselig gør ude ved havelågen. Jeg går derud, og der står Pelle Hvenegaard og siger "Hej". Jeg var dybt chokeret og det blev ikke bedre, da han pludselig hev en flot buket, en æske chokolade og et kram frem.

Og anledningen? Det var såmænd Kæresten, der syntes at det var så sjovt med mit crush, at han fortalte Pelle om det og overtalte ham til at komme over med blomster & chokolade. - Kæresten har nemlig været inde hos vores venner ved siden af, hvor han er Vennen-der-hjælper-med-at-smide-grimme-tøseting-ud, til et nyt afsnit af 'Herre i eget hus'.

Ja, det er ren, ufortyndet skepsis du ser i mit blik!

8 kommentarer:

  1. Haha, hvor er det et godt billede!
    Fantastisk kæreste du har dig :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt!!! Hvor længe blev han? Hvad snakkede I om? :D

    SvarSlet
  3. Er VILD med dit ansigtsudtryk!! Jeg hepper stadig på videoen bliver vist :D
    Maria..

    SvarSlet
  4. Haha, det er så fedt altså... og jeg er med på et lille Pelle crush... :D

    SvarSlet
  5. Det er fandme god humor! Jeg håber du nåede at nyde det også ;)

    SvarSlet
  6. Ja, det var en virkelig god joke! Heldigvis filmede de hele ugen, så det var ikke sidste gang jeg så og snakkede med Pelle. Mit crush på ham er ikke ligefrem blevet mindre af hele det her cirkus!;o)

    SvarSlet
  7. årh hvor er jeg misundelig på dig!
    Så mega heldig :-D

    SvarSlet
  8. Ja, jeg følte mig også ret heldig!
    Afsnittet med Kæresten bliver forøvrigt vist i slutningen af februar - den 25. eller 29. (kan ikke helt huske det).:o)

    SvarSlet