Sider

torsdag den 11. august 2011

Hverdag igen...

Nu har hverdagen været igang i et par dage og jeg kan altså godt mærke at det tærer lidt at stå så tidligt op hver eneste morgen. - Jeg glæder mig i hvert fald ret meget til at kunne sove længe på lørdag!
Der skal jo ikke gå bryllupssnak i det hele, men jeg vidste slet ikke at der var SÅ mange ting man skulle tage stilling til - fx. hvilket farve- og stiltema man vil have til festen?! Tænk sig, jeg troede at 'bryllup' var tema nok...

Kæresten er hårdt ramt med hele fem 10-timers vagter i denne uge, så jeg vil skynde mig at lave lidt rar mad til ham, så han lige kan klare den sidste vagt i morgen også. Valget faldt på kyllingelår m. sprødt skind, ovnkartofler, lynstegt grønt (sugarsnaps, rødløg, champignon, gulerødder & broccoli) og masser af bearnaisesauce (til ham - kan ikke selv udstå det stads).

Gad vide om I andre har problemer med at holde humøret oppe her i regnvejret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar