Sider

fredag den 26. august 2011

Bliver det til noget, eller hvad?

Modsat resten af Danmarks befolkning, så er jeg altså ved at være lidt træt af det varme vejr her.
Jeg føler mig SÅ snydt hver morgen. Jeg står op og kan kigge ud af vinduet og konstatere at ser dejlig gråt ud. Men så kommer jeg over til termometret, som lyder på 24 grader!

Kan vi ikke snart få noget ordentligt efterårsvejr? Så kan man nemlig:
  • Sidde i sofaen med en god bog og et tæppe viklet om benene.
  • Drikke varm kakao.
  • Høre blæsten der rusker i træerne omkring huset.
  • Bruge andet tøj end de 10 kjoler, som man har brugt de sidste 5 måneder. En tyk trøje, for eksempel!
  • Nyde bladene der falder fra træerne.
  • Gå lange ture med hunden, hvor man bliver rusket igennem og kommer hjem med brændende, røde kinder.

1 kommentar:

  1. Den danske sommer har ikke været så god i år, er heldigvis solmættet ovenpå charterferie - så ja, jeg siger også ja tak til lidt efterårshygge :)

    SvarSlet