Sider

onsdag den 27. april 2011

Lediggang er roden til alt ondt...

Okay, jeg egner mig HELT sikkert ikke til at være svagelig. Kiropraktoren har beordret at jeg slapper af, sørger for at komme ned at ligge (med benene oppe) med jævne mellemrum, ikke løfter ting, ikke bøjer mig frem/ned, ligger is på et par gange om dagen, osv, osv, osv.

Er ved at blive skør af det og Kæresten er på hans side. Har da aldrig før oplevet at få 'skæld ud' over at have vasket op, ordnet vasketøj eller ryddet småting op i stuen. Jeg ved godt at det bare er omtanke, men har altså voldsomt svært ved ikke at måtte ordne tingene, når jeg ser dem...

Nu sidder jeg i stedet og ser Fuglekrigen i Kanøfleskoven, som jeg husker fra da jeg var lille. - Det kommer jeg vel næppe i vanskeligheder for.;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar