Sider

tirsdag den 19. april 2011

Påskeferie, eller......

Nåmen der bliver nok lidt stille her på bloggen henover påsken.

- Og det er desværre ikke fordi jeg ligger ude i solen og slapper af med en god bog; næ, de næste 8 dage skal jeg arbejde en hel del. Lidt hurtig hovedregning siger knap 80 timer, så der bliver nok at se til.


Når den arbejdspukkel er overstået, så skal jeg heldigvis 'belønnes' lidt - jeg skal nemlig til Fyn sammen med min skønne kæreste. Vi bliver 8 mand m/k i alt, og vi skal spise god mad, drikke endnu bedre rødvin og bare slappe af og hygge til den helt store guldmedalje!

Hvordan skal I bruge påsken?

2 kommentarer:

  1. Min mand og jeg tager til Berlin i morgen, så vi skal slappe af og være totalt turistede! ;-D

    SvarSlet
  2. Ihh, det lyder også bare dejligt! Jeg har aldrig været i Berlin, men det å jeg sørge for at få lavet om på...:o)

    SvarSlet