Sider

søndag den 27. februar 2011

Ungdommen nutildags...

Okay, indrømmet; jeg har måske været en ret stille og rolig ung. Så måske er det derfor at jeg ikke atter, hvordan andre unge opfører sig?

Jeg begriber ikke, at hele vennekredsen gang på gang tager Fantasy, når de flere gange har oplevet at folk bliver bevidstløse og må afsted på hospitalet.
Det er udenfor min forståelse, hvorfor man lyver for ambulancemandskabet og insisterer på at "han har kun drukket alkohol" - fatter de ikke, at vi bedre kan hjælpe, når vi har alle oplysninger?
Jeg undrer mig over, at man stikker hovedet i busken og ikke vil tale om det - selvom man lige har set sin bevidstløse kammerat blive intuberet og kørt op på Intensiv.

Nogle gange føler jeg mig bare 80 år gammel, imens jeg tænker "ungdommen nutildags..."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar