Sider

torsdag den 23. december 2010

Se mig!


I går da jeg var på arbejde, fik jeg pludselig sms´er med "Velkommen på forsiden!" - det handlede om DENNE artikel som var slået stort op på Ekstra Bladets hjemmeside. Jeg havde slet ikke set at der var en fotograf (men min makker fortalte, at han havde siddet inde i sin bil med en telelinse), men der kan man jo bare se. Jeg tror at det er første gang, hvor man rent faktisk kan se at det er mig!

Jeg må jo ikke udtale mig om patienten (udover at h*n var voldsomt nuttet!), men mine egne følelser er ikke underlagt tavshedspligt, og jeg var ikke hverken nervøs eller bekymret ved situationen.

2 kommentarer:

  1. He he :) Sjovt at du ikke have opdaget det før du var på forsiden...

    SvarSlet
  2. Ja, det er jo det - det var også lidt atypisk at der var en fotograf; det plejer mest at være færdselsuheld o.l. de kommer rendende til...

    SvarSlet