Sider

søndag den 19. december 2010

De ensomme mejsekugler.

Jeg forstår det ikke.

Er det ikke noget med at de små fugle ikke kan finde mad i al sneen, og derfor må leve at det som mennesker smider ud til dem? For hvis det er rigtigt, forstår jeg slet ikke hvorfor der ikke har været så meget som en flue forbi de mejsekugler, som jeg har hængt op ude i haven?
- Med al den sne der ligger her i Nordsjælland, så burde der jo nærmest være gråspurve-slåskamp derude.

Snyd, altså. Havde lige glædet mig til at se de små fugle sidde ude på hegnet og spise...

2 kommentarer:

  1. De skal lige finde dem først. ;) Hvis de ikke er vant til at der er mad lige der, så skal de lige opdage det. :) Der kan godt gå nogle uger - men bliv ved, så skal de nok finde det og sprede rygtet til deres fuglevenner.
    Og så husk at blive ved med at fodre - også efter sneen er væk!

    SvarSlet
  2. Åh, det er jeg glad for at høre. Vi venter i spænding!:o)

    SvarSlet