Sider

lørdag den 4. december 2010

Harry Potter - endelig!

Jeg skulle jo have set den nye HP film i sidste uge, sammen med mine forældre og søstre. Desværre kom vintervejret i vejen, da min søster kørte i en snedrive, da hun var på vej til at hente mig, så vi endte med hjemmelavede hotdogs, the og æbleskiver i stedet.

I stedet tager vi så i biffen i dag - jeps, klokken 12. står den på Harry Potter, Kongemandler og Cola Zero (klassisk kombination;o)). Det bliver SÅ godt!

Er du også Potter-fan? Og holder du mest af bøgerne eller filmene? Jeg er jo håbløst forelsket i bøgerne, men jeg elsker at se hvordan instruktørerne kan levendegøre de billeder som ellers kun har fandtes inde i mit (og sikkert mange andres) hoved.:o) 

3 kommentarer:

  1. Du kan roligt glæde dig :)
    Jeg elsker bøgerne, synes ikke filmene er sådan videre fantastiske i forhold til - men de skal da ses, og det er en dejlig måde at genopleve bøgernes handling på alligevel.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker bøgerne, men jeg stoppede med at se filmene efter den 3. Jeg syntes de var så ringe og helt forkerte efter billederne i mit hoved. Til gengæld lyttede jeg lige dem allesammen igennem på lydbog i sommers. Det kan anbefales. Jesper Christensen er en dejlig mand :p
    Men der er rigtig mange der siger jeg skal give filmene en chance til fordi de er blevet rigtigt gode, så det kan da godt være jeg gør det engang... :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes at den var rigtig god - omend der manglede nogle ret væsentlige ting fra bøgerne. Jeg glæder mig til at se den sidste film når den kommer, selvom de aldrig kommer op på siden af bøgerne.:o)

    SvarSlet