Sider

tirsdag den 19. oktober 2010

Tilbage på hesten igen.

Efter at jeg er flyttet på landet er der noget der er begyndt at krible lidt i mig igen. Trangen til at sadle en hest og ride en tur i skoven. Efter lidt tids søgen har jeg fundet, hvad jeg tror er et godt match: en 5-årig Holstener, som kun har været redet i ½ års tid.
Det er efterhånden 5 år siden, at jeg pakkede alt mit ridetøj i flyttekasser og -nærmest fra den ene dag til den anden - holdt op med at ride. Det var ellers noget som jeg havde gjort nærmest hele mit liv og det var meget underligt at det pludselig 'manglede'.

Men nu er jeg tilbage i kampen og har allerede utroligt ømme mave-, ryg- og benmuskler, men virkelig højt humør. - Og lidt motion vil vist kun gavne....;o)
Hesten - men med ejeren på ryggen, så hun er lige blevet sløret...;o)

1 kommentar:

  1. hvor er det bare fedt, at du igen er hoppet op på hesten! ;o)

    SvarSlet