Sider

tirsdag den 26. oktober 2010

Se hvad jeg kan!

Jeg kan ombetrække stole!
Nu har vi efterhånden levet med kærestens knapt så pæne stole i ret lang tid. De er ikke grimme i sig selv, men de hvide sæder er bare fyldt med snavs, skjolder osv. og da vi havde købt nyt stof til dem for noget tid siden, besluttede jeg mig for at ombetrække dem i går, da jeg alligevel var alene hjemme.

Det var faktisk overhovedet ikke svært (men tilsyneladende lidt farligt. Har i hvert fald skåret mig i fingeren, skruemaskinet mig i hånden og knækket en negl) og resultatet er blevet skidegodt - se selv!

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud Charlotte! Men pas nu lige på med det værktøj, du skulle jo helst beholde alle fingre ;)

    SvarSlet
  2. Tak for det - passer skam også på (ellers var det gået meeeeeget værre!;o)).

    SvarSlet
  3. Shit, du er go'!!
    Jeg har da seks stole, du gerne må ombetrække! ;-)

    SvarSlet
  4. Tak for det, men det var altså slet ikke svært!:o)

    SvarSlet