Sider

tirsdag den 21. juli 2009

Hvor bliver han af?

I går havde vi en lidt længere tur, og da vi er på vej ud til patienten spørger Behandleren mig, hvorfor jeg egentlig er single? Tjo, hvad skal man lige svare på det? Det er vel fordi der ikke lige er kommet nogen forbi, hvor tingene er faldet i hak... I hvert fald kommer vi ind på, hvad det er for nogle ting jeg lægger vægt på, og selvom vi kun har kørt sammen én dag før, så kommer Behandleren (uden at jeg siger noget) frem til, at jeg er typen der lægger vægt på at han:
  • skal have god humor
  • skal være en lidt sports-agtig en
  • ikke må være bidende ateist
  • skal være intelligent
  • er i stand til at diskutere med mig og sige mig imod
  • er en rigtig mand
  • ikke nødvendigvis er modelsmuk, men en der gør lidt ud af at se pæn ud
Desuden havde han lagt mærke til, at jeg er typen der kigger på om en mand har pæne hænder og nakke (her var Assistenten overbevist om, at nu havde Behandleren presset citronen for meget - men jeg måtte jo indrømme, at jeg faktisk ER en hænder/nakke-kigger!;o))

Er jeg virkelig en åben bog? For sidst jeg tjekkede så var mystisk-uforståelig-kvinde, det label jeg havde fået?;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar