Sider

onsdag den 8. april 2009

Husker du...?

I går havde jeg en fantastisk tur ned af memory-lane sammen med en veninde.
Hun var hjemme hos mig til middag, og efter lidt rødvin kom vi til at snakke omsoundtracket til vores teenageår. Vi fik gravet mine 10-15 år gamel cd´er frem og lyttet (og danset!;o)) os igennem klassikere som:
Tina Arena: Heaven help my heart
Jennifer Lopez (det var inden hun gik over til J-Lo)
Østkyst Hustlers
Coolio: Gangsta´s paradise (som også var med i klassikeren Dangerous minds)
Og selvfølgelig the one and only: Peter André

I skal selvfølgelig ikke snydes, så her er årets hit 1995: Mysterious girl



Der er sikkert mange flere hedengangne hits, som vi har glemt, så I er mere end velkomne til at minde mig om dem - der skal samles sammen til en teenage-fest på et tidspunkt!:o)

4 kommentarer:

  1. Altså du har jo totalt meget glemt Backstreet Boys. Dem kan man altså lissom ikke glemme, Charlotte. ;)

    Og så lige fra hoften:

    Spice Girls
    Aqua

    Og så forsvandt min hukommelse....men jeg kommer meget gerne til teenage-fest. ;)

    SvarSlet
  2. Og Britney Spears.



    Og ja, jeg har tænkt mig at spamme din blog med forslag. :D

    SvarSlet
  3. Ja, det har du ret i - Spice Girls var dog ikke noget vi gjorde det i, men BSB (blandt venner;o)) skal da med!
    Jeg er bange for at teenagefesten bliver hos veninden, men nu må vi se om vi ikke kan snige dig ind af bagvejen!;oD

    SvarSlet