Sider

fredag den 17. april 2009

Falck, here I come...!

SÅ blev det endelig tid til at I også kan få del i de gode nyheder!
Fredag d. 1. maj starter jeg som redder-elev hos Falck. Det har været et langt forløb, siden jeg tilbage i september var til optagelsesprøverne i Aalborg. I kender alle sammen historien; Samaritan kom på banen, Falck røg ud ift. det storkøbenhavnske, Samaritan måtte opgive, Falck kom ind i spillet igen, og nu står vi så her.:o)

Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med uddannelsen (omend jeg gerne havde beholdt min nuværende løn, i stedet for elevlønnen;o)) og have en hverdag hvor jeg laver noget jeg virkelig brænder for.
- Det er selvfølgelig også årsagen til at jeg pludselig købte en bil; den skal trofast fragte mig til/fra Hillerød, hvor jeg kommer til at have min daglige gang.

Så nu er det fredag, weekenden ånder os i nakken og DMI lover solskin og 15 grader de næste 3 dage - kan man andet end at smile?

1 kommentar:

  1. Fedt!

    Vi havde traumesimulering i går, med figuranter, teaterblod og hele møllen. Det var tværfagligt således at der også var redderelever med, der først skulle hente patienten ude på skadestedet hvor de var blevet skudt eller påkørt, og så køre dem ind på traumestuen og briefe teamledende læge, hjælpe med at klippe tøj op etc.

    Glæd dig fortsat - du ønskes held og lykke!

    Andreas

    SvarSlet