Sider

tirsdag den 31. marts 2009

I må vente lidt endnu...

Ud fra besøgstallene her på bloggen, kan jeg se at I er mange der venter på at høre nyt fra mig. - Det er dejligt at I er interesserede. Jeg har store nyheder, men der går lige lidt tid før jeg kan offentliggøre dem her på bloggen. Den er jo åben for alle, familie, venner, tidligere/nuværende arbejdsgivere og fremmede; ja, alle der er interesseret. Nogle af jer ved godt hvad det handler om, men resten af jer må altså vente til efter påske.:o)



I stedet kan I få månedens bogliste til inspiration:



Den uendelige historie (Michael Ende)

I denne stille nat (Mari Jungstedt)

Den inderste kreds (Mari Jungstedt)

Dybt at falde (Anna Grue)

Judaskysset (Anna Grue)

The Shack (William Paul Young)

Boghandleren i Kabul (Åsne Seierstad)



I denne måned er det helt klart The Shack (dansk titel: "Hytten") der har skilt sig ud. Den ligger nr. 1 på NY Times´ bestseller-liste, så det er jo en anbefaling i sig selv. Jeg vil ikke afsløre noget, hvis I nu selv vil læse den, men det er en meget speciel og anderledes bog, men klart læs-værdig!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar