Sider

mandag den 24. juni 2013

En dag af gangen...

... Sådan hygger vi os igennem sommeren.

Nikolaj kravler rundt i græsset og spiser ting leger, imens jeg af og til får sat mig i en havestol og kan nyde mine roser der er ved at komme op (og så snakker vi IKKE om, at jeg kom til at maltraktere den ene med plæneklipperen) og en lækker is i solskinnet.


Jeg er begyndt at løbetræne, for efterhånden syntes jeg at det var lidt for meget spild af penge, at betale til fitnesscentret hver måned, når jeg nu overhovedet ikke brugte det. Indtil videre går det meget godt, jeg er i gang med 5. uge af programmet og nogle gange tager jeg mig selv i at se frem til en løbetur!

Manden tror ikke at jeg kan gennemføre (løbe 5 km. på max 30 min.), og det alene er incitament nok til at jeg VIL gennemføre (og selvfølgelig fortsætte den gode stil, når jeg vender tilbage til jobbet igen 1. september).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar