Sider

torsdag den 27. juni 2013

Alle de minder...

De sidste mange aftener har jeg brugt tiden efter Nikolaj var lagt til noget helt bestemt.

Jeg har nemlig siddet og sorteret og samlet billeder, som skal printes og i et fotoalbum - ja, sådan et gammeldags et af papir! Jeg synes selv at det er dødhyggeligt at kigge igennem den slags, og det er bare ikke det samme at sidde med computeren og kigge igennem 17.000 usorterede billeder.

Nu har jeg nøje udvalgt dem jeg vil have og har fået dem uploadet og bestilt fra en fotoside på nettet - 428 billeder blev det til, til den nette sum af 317 kr inkl. porto.

Nu mangler jeg bare at finde nogle lækre fotoalbums, som jeg kan klistre dem i, og så er der ellers aktivitet til de næste maaaaange aftener. Men så er grundarbejdet ligesom gjort og så skal jeg bare vedligeholde af og til. - Og når Nikolaj så bliver lidt ældre, så kan han sidde sammen med mig i sofaen og bladre og kigge billeder - det bliver SÅ hyggeligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar