Sider

mandag den 2. januar 2012

2012 - Hvad er planen?

Jeg har virkelig tænkt over det med nytårsfortsætter, og det er altså ikke lige mig. Hvert år er fitnesscentret nemlig fyldt op med dem, i januar måned og med tanke på hvor få der er tilbage i februar, så er det ikke noget for mig. Næ nej, lad os i stedet sætte nogle gode gammeldags mål.:o)

I 2012 ser jeg frem til at:
  • Holde et helt fantastisk bryllup.
  • Få en ny stillig, som jeg kan bestride med mine rygproblemer. Dør snart, hvis jeg skal gå hjemme længere!
  • Blive endnu sundere, gladere og stærkere end jeg er nu. Helt konkret handler det om fortsat at træne min. 3 x ugentligt og holde mig fra chokolade, is, kage og slik i hverdagene.
  • Opleve en masse fantastiske ting med min mand (!) og vores dejlige familier og fantastiske venner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar