Sider

mandag den 8. november 2010

Nåmen....

... Så havde man ellers lige overstået sygdommen i sidste uge.

Eller ikke.

Var ellers frisk i fredag/lørdags (og var til et brag af en halloween-fest - der skal nok komme billeder!:o)), men søndag havde jeg det simpelthen så dårligt!
Kæresten jokede lidt med, at jeg ellers aldrig har tømmermænd (og det har jeg heller ikke!), men det viste sig jo så at det heller ikke var almindelige tømmermænd. Havde det endnu værre i morges, så smuttede til lægen, som sendte mig videre til sygehuset for at få taget blodprøver. I eftermiddags ringede han med svaret på den ene, som viste en forhøjelse af 'infektionstallene'. - Den anden havde han ikke fået svaret på endnu, så den må jeg vente med til i morgen.

Så nu sidder jeg her og er sygemeldt (igen!), og føler mig som den værste medarbejder i verden. - Jeg kan jo godt se at det virker totalt utroværdigt at jeg var syg i sidste uge, rask til fest i weekenden og så syg til nattevagten i dag igen. - Samtidig ved jeg jo godt, at det ikke nytter noget at møde op til en 12½ timers nattevagt, når man er forpustet af at sidde i sofaen, udmattet af at pudse næse hver andet minut og helt færdig af at skiftevis fryse og svede pga. feber.

Hader bare at være syg!

1 kommentar:

  1. God bedring! Jeg håber, du snart finder ud af, hvad du fejler.

    SvarSlet