Sider

tirsdag den 2. november 2010

Hvor meget bruger man mon egentlig?

Jeg så lige at Hittehønen har skrevet et - ret modigt - indlæg om hendes forbrug i oktober.
Og så kom jeg til at tænke på, hvor meget jeg mon bruger på alt muligt, i en periode hvor kæresten og jeg egentlig har besluttet os for at spare?

Løbet er jo kørt for oktober måned og jeg er ikke sådan en der gemmer bon´er, så nu må jeg til at holde øje og notere i løbet af denne måned.
- I virkeligheden burde forbruget ende på 0 kr., da vi jo skulle spare, men det tvivler jeg nu stærkt på.....;o)

2 kommentarer:

  1. Hehe, har ikke set dit indlæg før nu! Men ja, det er vildt, hvor mange penge man let bruger! Jeg burde virkelig også lære ikke bare at bruge løs, men gud hvor er det svært!

    Nu til noget andet - er imponeret over alle de bøger du får læst, hvornår finder du tiden til det? Du er jo også elev!

    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg kan afsløre at det ikke går så godt indtil videre... - Men det er kun ting som eg har brug for!:o)

    Ift. bøger, så synes jeg ikke at det er så svært - jeg har bare droppet det der "gad vide om der kommer noget godt i fjernsynet"-noget, og så napper jeg en bog i stedet for og nøjes med at se de ting i fjernsynet, som reelt interesserer mig.:o)

    SvarSlet