Sider

lørdag den 26. september 2009

På den rette hylde!

Så er 3. praktikperiode overstået for mit vedkommende. Det har været den bedste praktikperiode jeg har haft indtil videre; jeg synes selv at jeg har lært rigtig meget.
Endnu en gang viser det, hvor stor betydning det har at køre med nogen som gerne vil lære fra sig og som formår det! Jeg har kørt med den samme behandler i hele perioden, så jeg har fået en chance for at vide præcis hvordan hun gerne vil have tingene gjort, i stedet for at man hele tiden er bagud, fordi man ikke kender behandleren man kører med.:o)

Vi har simpelthen haft det så hyggeligt (og spist så meget kage!), samtidig med vi har været ude på nogle rigtig interessante ture. På sygeturene har jeg også lært noget, da vi så har brugt tiden på at gennemgå medicinerne, hvornår man må/ikke må bruge dem, osv. - Alt i alt har det været helt fantastisk og jeg er endnu en gang blevet bekræftet i, at det her er det helt rigtige for mig! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar