Sider

søndag den 8. februar 2009

Fødselsdag.

I dag blev jeg 24 år. Ja, på nogle områder er det jo ingen alder, hvor jeg på andre områder er ved at være lidt bagud (var der nogen der sagde villa, vovse og volvo?;o)). 
Efter at have været i kirke, hvor Jarle talte om glemte drømme, var jeg hjemme hos mine forældre sammen med 2 x søstre + 'vedhæng';o). Jeg gik bort fra min klassiker, Pink Lagkage og forsøgte mig i stedet med en ny slags: chokoladebunde med et lag jorbærflødeskum og et lag mørk chokoladeskum, overtrukket med marcipan. Den smagte helt fantastisk, og var et sikkert hit - den skal klart laves igen!:o) 

Vi brugte dagen på at slappe af, snakke, være på legepladsen - altså gennemsolid familiehygge!
Det lykkedes mig (efter mange forsøg!) at få et billede af Stina og Lasses nye lille hvalp, Gizmo - den er 8 uger gammel og en rigtig bølle!:o)

Gizmo - i et sjældent fredeligt øjeblik...

Det har været en dejlig dag i solskinnet, og jeg er blevet velsignet med mange dejlige gaver. Jeg har blandt andet fået to bøger; en Mari Jungstedt og en Anna Grue, den nye James Morrison cd, en fantastisk halskæde med perle-vedhæng og et Georg Jensen påskeæg.
June og jeg havde egentlig slået os sammen og holdt fødselsdag i går, så derfor var det ikke det helt store i dag, men hyggeligt, dét var det...:o)
Jeg er rigtig glad for alle de fødselsdagshilsner I har givet mig, både på FB, mail, sms og 'rigtige' telefonopkald - det varmer i en kold tid.:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar