Sider

mandag den 10. september 2012

Dag 4. Vi vidste INTET før!

Ja, ja, jeg ved godt at jeg har lovet at det ikke bliver sådan en baby-blog det her. Og det er heller ikke planen, men lige nu ER det altså bare vores lækre lille dreng der fylder det hele her hjemme.

Han er nu 4 dage gammel, og jeg har allerede givet køb på følgende principper:

- "Han skal ikke sove i vores seng". Nemt nok at sige, men når nu han har besluttet sig for, at liften (som han gladeligt ligger/sover i om dagen) er det frygteligste sted i verden i perioden 22-08, og derfor skriger hysterisk hvis man nærmer ham den; ja, så vinder søvnen altså (Thank God for 180 cm brede senge!).

- "Jeg skal igang med træningen med det samme" Ja, okay. Venter lige indtil jeg er i stand til at gå normalt, ik'?

- "Her skal være rent og ryddeligt" Åh, ha, ha, ha, ha! Vi er endda 2 mennesker hjemme og her ligner noget fra Tjetjenien 1994-1996. Glem oprydning - søvn kommer over alt andet!

- "Vi skal ud af huset hver dag" Se punkt 2.

Har en fornemmelse af at der nok skal komme flere ting til.... Men altså - det er jo umuligt ikke at elske sådan et lille myr alligevel!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar