Sider

fredag den 8. juli 2011

Argh, altså!

Okay, jeg har denne her nabo. Hun har en hund (Fanta), som hun slipper løs hver morgen, og derefter står og skriger efter den, fordi den løber sin vej(!).

Efter at være blevet vækket utallige gange, når hun råber "Faaaaaantaa" lige udenfor vores soveværelsesvindue, har Kæresten og jeg døbt hende Fanta-damen.

Nu holder hun så fest. De har drukket siden klokken 14 (det ved jeg, fordi de stod udenfor min have og råbte det til dem nede på parkeringspladsen) så nu er de nået til et ret irriterende punkt, hvor de har stillet højtalere op i vinduerne, så de kan høre musik imens de står udenfor.

Det er helt fint at holde fest. Og drikke øl. Og grine og snakke højt.
Men når vi nu er nogen der forsøger at se film, så ville det være rart med lidt fred og ro. (Og bland-selv-slik. Ved nærmere eftertanke, så kan det være at de er så fulde, at de gider at hente noget til mig?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar